dilluns, 10 d’octubre de 2011

El convidat

He de reconèixer que la passada temporada ho veia molt de tant en tant però aquesta m'hi he ben enganxat! Primer va ser en Quim Monzó, després la Teresa Forcades i la setmana passada en Miquel Calçada que, no ens enganyem, em va fer molta enveja. Jo també vull anar a Siracusa (qui diu Siracusa diu qualsevol lloc del planeta) a estudiar un màster.


I aquesta nit és el torn del Bojan Krkic (jo al·lucino amb aquest cognom...) i estic més que segura que també se'm posaran les dents llargues ... Roma ... ais!! I és que no ens enganyem; en el fons, a tots ens agrada fer el xafarder a casa el vei.

2 comentaris:

garbi24 ha dit...

Jo també ho veig sovint, m'agrada veure de més a prop a gent que normalment veus en altres ambits, encara que sempre ens ensenyen el que volen

Deman ha dit...

Hauria d'haver vist el teu post ahir!!! Sort que sant internet m'ho deixarà veure!!!