divendres, 18 de novembre del 2011

Cap de setmana

Per fi ha arribat el cap de setmana! I és que quan comences a empalmar setmanes de feina, amb viatge a terres angleses i una altra setmana de feina és com si la bateria s'anés esgotant. No estic per l'arrastre, però poc hi falta.

Però el cap de setmana és el cap de setmana i tot i passar-me alguna estona que altra fent la croqueta al sofà, també tinc la intenció de fer-ne algunes més com:

Google Images

  • Netejar el piset ... ai el dia que l'aspirador sigui intel·ligent i es posi en marxa ell solet ...
  • Planxar: odio amb totes les meves forçes planxar; és més, ho vaig deixant i deixant ...
  • Cine: si, aquí una va devorar en el seu moment certs llibres (i més d'una vegada) i demà, molt a disgust del Low, tocarà veure la penúltima entrega.
  • Cuinetes: que sóc una semi-negada per la cuina no és cap novetat...però jo ho intento eh? A veure si puc fer alguna cosa.
  • Àlbum de fotos: que tornéssim de NY el 23 d'Agost i l'àlbum encara no estigui acabat no te perdó ....
  • Series: m'he de posar al dia de les diferents series que miro, perquè m'estic saturant i ja no sé ben bé a quin episodi estic. Per no dir que començo a barrejar personatges....
  • A votar: perquè m'obliguen que si no .... si, ja sé que és necessàri però ja tremolo....

Hmmm....a veure quantes coses he fet dilluns!
     

1 comentari:

Garbí24 ha dit...

jo ja estic frisant per veure l'apunt de dilluns....bon cap de setmana