dilluns, 21 de novembre del 2011

I el resultat ...

No, no penso fer cap comentari sobre el resultat de les eleccions, ja hem sembla prou trist per si sol com per a sobre haver de parlar-ne.
Divendres vaig fer una llista amb els "To Do" del cap de setmana i no ha anat pas tant malament!

  • Netejar el piset ... ai el dia que l'aspirador sigui intel·ligent i es posi en marxa ell solet ...
  • Planxar: odio amb totes les meves forçes planxar; és més, ho vaig deixant i deixant ...
  • Cine: si, aquí una va devorar en el seu moment certs llibres (i més d'una vegada) i demà, molt a disgust del Low, tocarà veure la penúltima entrega.
  • Cuinetes: que sóc una semi-negada per la cuina no és cap novetat...però jo ho intento eh? A veure si puc fer alguna cosa.
  • Àlbum de fotos: que tornéssim de NY el 23 d'Agost i l'àlbum encara no estigui acabat no te perdó ....
  • Series: m'he de posar al dia de les diferents series que miro, perquè m'estic saturant i ja no sé ben bé a quin episodi estic. Per no dir que començo a barrejar personatges....
  • A votar: perquè m'obliguen que si no .... si, ja sé que és necessàri però ja tremolo....
No, no està gens malament ... i els dos que falten espero deixar-los finiquitats entre setmana!

2 comentaris:

Sergi ha dit...

Vaig veure la llista l'altre dia d'esquitllada però em penso que no vaig tenir temps de dir res. Veure-la ara amb tants punts tatxats ho torbo poc menys que una proesa. Et felicito, em sembla que jo aquest post tan exitós no l'hauria pogut fer, que ja em conec...

Garbí24 ha dit...

Veig que has aconsseguit molta part del teu propòsit, va bé això de fer llistes