dilluns, 19 de desembre de 2011

Una de pelis

Ha sigut un cap de setmana de meditació i relax neteja a fons del piset perquè el menda estava amb un encostipat que tomabava. Llei de Murphy: si t'has de posar malalt, serà just quan començi l'esperat i necessitat cap de setmana.

Tot i així, hem aprofitat per veure algunes de les pel·lícules que tenim pendents al disc dur (i les que encara queden...). La llàstima és que cap passa del 6 però en fi, vistes estan.



- Tentación en Manhattan: per alló de "Oh surt Nova York" i que m'encanta la  Sarah Jessica Parker ... Mala idea. I perquè jo digui això d'una pel·lícula d'aquestes és que realment ho és.







    - In Time: Comença força bé però acaba sent avorrida i previsible. Al principi té coses curioses però la cosa va baixant el nivell. Tant que em vaig adormir.  








    - Distrito 9: Rara, molt rara. I si sou impresionables com jo, millor no la mireu després de sopar. He de reconeixer que de les tres, és la que més intrigada em va tenir, això si.






    Hem de millorar en la tria de pel·lícules, està clar ...

    2 comentaris:

    XeXu ha dit...

    Només he vist 'Distrito 9' i he de dir que em va agradar força. En un moment donat passa a ser una pel·li de ciència ficció, però el plantejament que fa és molt interessant, parla de racisme, de tolerància, acceptació... moltes coses, amb una perspectiva molt nova. Crec que l'hauria de tornar a veure, segur que capto moltes coses més.

    Beth ha dit...

    A mi Distrito 9 em va agradar bastant. I les demes no les he vist!