divendres, 17 de febrer de 2012

De cuinetes i fondant!

Fa unes setmanes vaig descobrir la web d'una botiga a Barcelona que promet. La botiga en qüestió es diu Gadgets & Cuina i no només tenen mil accessoris per cuinar sino que també fan cursos. Ideal.  



Com que el tema de decorar pastissos i galetes amb fondant feia temps que em cridava l'atenció vaig pensar que abans de començar a comprar fondant i acabar amb la despensa plena sense saber fer-ho servir, seria bona idea assistir a un curs d'una horeta on t'expliquen com decorar un pastís amb aquesta tècnica.
Així que pel mòdic preu de 15€, planxa de fondant de regal inclosa, ahir vaig poder assistir al meu primer (i no últim) curs en aquesta botiga del carrer Aragó.

El curs era a càrrec de la Dolors, de Lola's Cakes, i en qüestió d'una horeta ens va explicar i ensenyar com decorar un pastís amb fondant.




I aquest en va ser el resultat ...



Com a assistent, us puc ben assegurar que estava bonissim!!


Ara només em cal esperar que arribi una ocasió especial per intentar fer-ne algun!

3 comentaris:

Punto a punto ha dit...

Me encanta

joan gasull ha dit...

per posar nota a tot el que estàs aprenent....quin dia venim a sopar?

Ariadna ha dit...

Quina bona pinta! Tens traça a la cuina, ja ho veig.