dilluns, 6 de febrer de 2012

Dissabte de ruta

Si no va ser el dia més fred de l'any segur que poc hi va faltar però nosaltres vam agafar un tren cap a Barcelona a mig matí amb la intenció de no tornar a casa fins l'hora de sopar. Per això estan els caps de setmana. 
Entre passejar i demés, jo tenia una llista de botigues pendents per visitar i la primera va ser el forn "Be my Bagel", al barri de Gràcia. Durant les nostres vacances a Nova York vam poder tastar els baguels per esmorzar i estaven boníssims. La cosa està en que tu pots triar quin tipus de formatge hi vols i ells te l'escalfen i serveixen. Repeteixo, boníssim. No dic que els d'aquest forn no estiguin bons, jo vaig demanar un de canyella i panses i ho estava, però poc tenen a veure amb els que vam menjar durant les nostres vacances. El local també ens va decebre una mica ja que no hi havia ni una sola taula on beure un cafè amb llet i amb el fred que feia ahir .... Però bé, el que compta és que ja hi hem anat. 


També voliem fer una visita a la botiga de cupcakes (el que jo digui, que m'he aficionat al tema dels dolços) "Lolita Bakery" però vam veure que no obrien fins les 12:30. Un altre dia serà espero ...

Google Images
Per acabar d'arrodonir el dia, vam fer una visita a un supermercat de productes anglesos. Si, els que em coneixeu ja podeu imaginar que allà m'hagués quedat durant hores mirant, comprant, .... Em vaig portar bé i vam comprar poquet però hi tornarem segur! 


1 comentari:

garbi24 ha dit...

Com més original millor.......ja ho sabem, però de vegades una bona imitació també ens porta on voliem anar