dimecres, 1 de febrer de 2012

Fred

Fa cosa d'una setmana que les notícies no paren d'avisar-nos del fred que vindrà aquesta tarda. Demà serà el pitjor diuen; fred, neu, ....
Jo em pregunto si no estan pixant una mica fora de test (sembla que hagi aprés aquesta expressió fa 4 dies però no eeh); d'acord que la meteorologia no és una ciència exacta i que segurament hauríem d'estar agraïts de poder estar informats amb antelació del que poden ser els dies més freds durant anys però ostres, entre poc i massa, que fa dos o tres dies que sembla que ens avisin de l'apocalipsi.  

Meteocat

A part, cal passar-se com VINT minuts durant el telenotícies parlant del temps? No sé jo ....

2 comentaris:

XeXu ha dit...

Pensa que de vegades l'encerten. Jo dubto que nevi, i ara mateix no em semblava que fes tan fred. No sé si parlen de l'apocalipsi, però quan cauen quatre gotes Barcelona es col·lapsa, amb quatre flocs no vull ni pensar-ho, però amb recordar el 8 de març de 2010 en tens prou.

No m'estranya que hagis fet un segon post avui, després de les confessions de l'altre... Moderniqui, no sé. T'agrada el brit, mires la FOX... tu sabràs!

garbi24 ha dit...

prefereixo escoltar això que tota aquella colla de perversos que encara em deixen més fred. Ja cal que agafem la bufanda....per si no ho sabies diuen que farà fred....;)