dimecres, 15 de febrer de 2012

Gossip Girl

Que des que vaig posar un peu a terra el 24 d'Agost de l'any passat vull tornar a Nova York no és cap novetat; que estic fent guardiola per tornar-hi? També. Com que no en tenia prou amb Londres ara també amb Nova  York, que està més lluny!  


Aquest any pensava que havia arribat al tope de series que podia i volia mirar. I és que portar-les més o menys al dia (els divendres és un non-stop) té el seu què i més ara amb els problemes amb certa web però no podia estar més equivocada ... que m'he enganxat a una altra!

No ens enganyem, és una sèrie adolescent i fluixeta però d'aquelles que, al final, amb la tonteria, t'enganxen. I més quan cada nit et posen un capítol per la  TV i tu no has de fer res, només tenir el sopar fet i seure al sofà.

El millor de la sèrie però, és que surt Nova York al detall. Però detall detall. Aquí una servidora es passa els capítols dient coses com "Oohhh mira el Flatiron" o "Ooohh mira el parc que vam anar", "Oohhhh...."; i així cada nit.

Definitivament, soc un cas!!

3 comentaris:

juan gasull ha dit...

però així encara agafaras mes ganes dona....no miris tant la tv que no patiràs tanta ansietat

Punto a punto ha dit...

Yo estoy super enganchada a esta serie.

Deman ha dit...

t'entenc perfectament... perquè és la mateixa sensació que tinc jo cada nit!