dilluns, 19 de març de 2012

Els dilluns mai són bon dia

Ahir vaig veure que una bombeta de la llum del bany s'havia fos i per tant, vaig treure el vidre i la bombeta per poder-la canviar avui. Ara que ja tenim la bombeta i està posada no hi ha manera de posar el vidre i quan dic que no hi ha manera és que m'he passat una bona estona pujada a l'escala, braços amunt fent l'idiota. Si estava posat ha de poder tornar-hi a estar però sincerament, no veig la manera. Fins i tot m'he repassat de dalt a baix fòrums on he aprés a instal·lar llums a sostres de pladur i tot ... ara, a tornar a col·locar el vidre no.
No ho penso tornar a tocar fins que el Low arribi a casa però s'accepten apostes sobre si acabarà trencat o no. 

El meu malson ....

El meu segon intent fallit de tenir una tarda productiva ha sigut intentar tapar una "taca" que tenim al sostre. No és ben bé una taca sinó un forat que van haver de tapar i que per tant, no és del mateix color que la resta del sostre. Doncs res, després de llimar i pintar jo segueixo veient el coi de taca. Em queda l'esperança que un cop sec no es vegi com ara però.... 

Resumint, em rendeixo! Ni els dilluns poden ser productius ni jo sóc la manetes de casa ....

Edito: com que a tossuda no em guanya ningú, el vidre ja està posat (era o posar-ho o trencar-ho i m'ha sortit bé ves....) i un cop la pintura seca sembla que ha funcionat. 

2 comentaris:

joan gasull ha dit...

bé...l'etiqueta de comentaris, almenys promet....;)
Potser, amb sort es fica a la primera.
Ànims que el fi de setmana es a prop.

XeXu ha dit...

Anava a dir-te que millor et dediquessis als pastissos, però finalment veig que te n'has sortit. A veure si al final serà que ets tu la manetes de la casa!