dilluns, 12 de març de 2012

Tocarà patir

Si, m'he decidit, m'he tirat a la piscina, el compte bancari baixarà que farà plorar ... estic practicament segura que seràn els 14-18 mesos més llargs i agonics que mai he tingut (i això que fins el dia 26 res de res). 
I és que de petita ja em va tocar i no va anar del tot bé (tampoc entrarem en detalls, basicament perquè va ser culpa totalment meva); ara toca tornar-ho a fer i no per allò que diuen de que per lluir s'ha de patir, no; sino que les molt cabrones es segueixen movent. 


2 comentaris:

XeXu ha dit...

Ànims. Jo no n'he portat mai, però crec que m'hagués fet falta. No em plantejo fer-ho ara de gran, però qui sap, no? Tampoc tinc els diners necessaris, penso.

joan gasull ha dit...

Jo no n'he portat....però ja n'he pagat dos jocs....no se el mal que fan a la boca, però a la butxaca.....uffff