diumenge, 8 d’abril del 2012

British Pie

La primera vegada que vaig trepitjar cert restaurant anglès a Londres vaig poder descobrir els mítics i típics "pie". Sembla mentida que jo, que em considero una mica addicta a tot el tema anglès no conegués de l'existència d'aquest menjar típic. Ni l'existència ni lo bo que arriba a estar. 

Només em va faltar veure un vídeo del cuiner Jamie Oliver on en preparava un de bolets, Guiness i formatge cheddar perquè encara se'm posés més la mosca darrera la orella. I dit i fet. Després de comprar els diferents ingredients, aquest dissabte passat ens vam tancar a la cuina per poder dinar un pie. 


I el resultat no va ser gens dolent; potser una mica menys de pebre si però la resta .... Ara, jo tinc la teoria que menjat en terres angleses encara està més bo! 

1 comentari:

Garbí24 ha dit...

I si un dia proves de fer-l'ho mentre ets a Anglaterra....aleshores serà inmillorable