dilluns, 2 d’abril de 2012

Yummy!

Des de l'estiu passat van començar a aparèixer aquest tipus de botigues on per un mínim d'uns 2€ pots menjar un iogurt gelat sol o amb el que hi vulguis posar ja sigui xocolata, fruita, fruits secs, ... per a tots els gustos vaja. 

Google Images

Fins avui m'havia resistit a tastar-los ja sigui perquè sempre que passava per davant hi havia cua o perquè quan veia el preu ho trobava car ... fins avui. Avui m'han convidat a berenar, mare i neboda inclosa, i quan et conviden no es pot dir que no, oi? 


Em sembla que he descobert un nou vici .... el pròxim l'he de tastar amb xocolata! 

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Aquests són els típics gelats del FresCo, no? Potser són més bons, i allà no hi pots posar toppings, és clar. No he vist mai cap establiment d'aquests.

Anna ha dit...

@XeXu: els del FresCo son o eren de nata, no? Això és iogurt :)
D'aquests establiments per aquí en tenim uns quants en pocs metres de distància.

joan gasull ha dit...

Jo ho he vist en altres paisos.....aqui de moment no en tinc cap de controlat