dimarts, 29 de maig de 2012

Be nice

Últimament ens estem especialitzant en això de buscar un restaurant per celebracions. Ho ignorava completament però resulta que és tot un món. Ja n'hem visitat uns quants i així com tenim alguns finalistes, també tenim una llista negra. 

No entraré a parlar de què és el busquem o com sinó del tracte que hem rebut en aquesta búsqueda que sembla interminable. 



No vull que em facin la pilota ni que em diguin que si a tot, només demano que ja que hem de gastar una quantitat important de diners, no siguem nosaltres als que haguem de perseguir als coi de comercials. Entenc que tenen més parelles a les que atendre però també entenc que és la seva feina. 

El que no és normal és que enviem un email preguntant dues coses i quan ens contestin no siguin capaços ni d'escriure un "Bona tarda" o un miserable "Hola". Del "Salutacions" no cal ni parlar-ne, que sembla un nivell superior. No et demano que ens facis la pilota, et demano un mínim d'educació. I veient això, sincerament, no em refio ni un pèl del nivell d'organització d'una persona així.

5 comentaris:

XeXu ha dit...

Què, histerisme per la boda? Una mica sí, no ho neguis. No t'ho prenguis malament, però a mi això em semblen detalls superflus. Però segurament és perquè jo faig això. De vegades saludo, però quan m'envien un mail amb preguntes no perdo el temps i vaig al gra del que vol saber el que pregunta. Fixa't en la qualitat de la resposta al que tu preguntes, no crec que et faltin al respecte tampoc, i per mi amb això n'hi ha prou. Si fossin la mar d'efusius però et contestessin mitges tintes o qualsevol cosa diferent del que has preguntat estaries més contenta?

Anna ha dit...

@XeXu: ho nego i si t'ho creus bé i si no també. A falta d'any i mig si estigués histerica malament aniriem xD
No sé, potser soc massa susceptible però si pregunto dues coses, no em contestis una i no posis ni hola ni res de res. No soc un company de feina, soc una possible clienta.

joan gasull ha dit...

El millor de tot seria que ell atenguèssin amb la vostre il.lusió...però malauradament sou una font d'ingressos i això no hauria der ser així.
Dels preus abusius ni cal que te'n parli....

sa lluna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
sa lluna ha dit...

I si contestis a aquest mails, amb resposta
única per a tots:
- Sorry! degut a la seva estupenda educació,
els comunico que ja ens hem decidit per un altre establiment, en el qual prima la cordialitat i el bon tracte cap als seus futurs clients.
Atentament ...(posa el nombre de places que s'han perdut)
convidats. ;)