diumenge, 22 de juliol de 2012

Clafoutis

No hi ha res com que la teva mare t'encolomi et regali més d'un quilo de cireres amb l'excusa de que ells marxen de cap de setmana i se'ls farien malbé. Ja m'agraden ja les cireres però ... 
Vaig pensar que faria un pastís així que em vaig passar una bona estona rebuscant entre receptes; també podia fer un crumble però només amb cireres no m'acabava de fer el pes. 
Buscant, veia per per tot arreu la recepta d'un pastís anomenat clafoutis que, sembla ser, és típic de terres franceses. Adjudicat! 


És tant fàcil com posar unes quantes cireres en una plata i afegir-hi la massa prèviament preparada de ous, sucre, farina i llet. I tot i que a la recepta tradicional les cireres porten el pinyol, aquí una està pagant un dineral amb l'ortodència i no tinc ganes d'haver de passar demà pel dentista.