dimecres, 11 de juliol del 2012

Soc formigueta

Jo soc d'aquelles que, de petita, la meva mare m'explicava el conte de la formiga i  la cigala i així, em vaig anar tornant formigueta, guardant quan en tenia per si arribaven els dies en que no pogués tenir. Sempre he sigut del clan dels "millor que sobri que no pas que en falti". De formigues com jo en som unes quantes però desgraciadament també hi ha cigales espavilades que a part de no fotre brot, s'aprofiten dels demés. I encara es pensen que ho fan bé! 



Acabo de veure la notícia de l'augment de l'IVA; notícia que tots sabíem si, però mosqueja igual. El 8% passarà a ser el 10% i el 18% el 21%. Des que ho he vist, no puc parar de preguntar-me una cosa: Per què coi em passo tot l'any estalviant com una burra i deixant de fer coses ... si després venen 4 (millor no escric la col·lecció d'adjectius) i es queden tant amples !? 

5 comentaris:

Tapa't de tapes ha dit...

És una injustícia, ana! Tu ho has dit! Sóc la marina del bloc que ha publicat sobre curs de pastisseria a Sabadell. Ara ja em tens de seguidora, no t'havia vist! Petons

Ariadna ha dit...

Mentre hi hagi cigarres, anem malament les formiguetes...

Sergi ha dit...

És increïble l'IVA que haurem de pagar, per qualsevol cosa pagarem una cinquena part més per la gràcia d'una gent que ens ha portar a la ruïna, i a pagar els de sempre...

Garbí24 ha dit...

avui estic especialment dolgut amb tota aquesta mena de dropos que ens governen....
no entenc encara com no ha passat cap desgràcia, hi ha gent que és molt perillosa quan ho perd tot

sa lluna ha dit...

Formiguetes? crec que ja no ho podem ser. Costa molt arribar a fi de mes i afortunats qui poden fer-ho.
Això explotarà molt aviat, estem tots molt, molt cremats?