dimarts, 7 d’agost de 2012

Dos dies, sis picades

Per ser que només fa dos dies que estic de vacances, em sembla que els estic aprofitant força. Per començar vaig decidir netejar la cuina a fons, un rampell d'aquells que quan només vas per la meitat ja no saps perquè has començat; també he aconseguit que les plantetes del balcó semblin més plantetes i no selva verge. 
M'ha agafat un rampell de vici màxim i he devorat la primera temporada de Blue Bloods; quan et passes una tarda mirant capítol rere capítol ja no saps si estàs a una comissaria de Manhattan o al sofà de casa. I pensar que encara tinc tota la segona temporada disponible per veure és .... 

Aquesta tarda, entre capítol i capítol, m'ha donat per preparar un pa de carbassa. He modificat una mica la recepta però crec que el resultat ha sigut prou bo. 



Els que també estan aprofitant les meves vacances són els mosquits, dubto que hi hagi espècie més insuportable d'animalons voladors. Dos dies, sis picades

Aquesta nit s'hauran de buscar la vida amb els veïns, que nosaltres anem a sopar fora! 

2 comentaris:

joan gasull ha dit...

Ojuuuu que quan torneu tips.....estareu mes apetitosos.

sa lluna ha dit...

Com no vols que et piquin els mosquits amb aquest plat tan apetitós!!

Bones vacances i què durin! ;)