diumenge, 26 d’agost de 2012

Tot s'acaba

Fa tres setmanes estava fent saltirons de felicitat perquè m'esperàven tres setmanes de vacances. Com tot, s'han acabat i demà hauré de tornar a l'oficina. No em penso fer mala sang ni estar de mala llet; és el que toca i encara sort que tinc una oficina on tornar. 

La primera setmana de les meves vacances vaig estar per aquí; de vegades també va bé perquè aprofites per fer tot allò que no tens temps durant la setmana. Estar llargues estones al sofà també compta. 

La segona va ser el torn de la Costa Brava; turistes per tot arreu, calor espantosa ... però també esmorzars al balcó, passejades i gelats a mitja tarda. La calor era tal que jo, que sóc de les que els hi costa horrors entrar a l'aigua perquè sempre està freda, em vaig banyar més d'un cop i més de dos. 


I la tercera i última setmana ha sigut el torn de la Cerdanya! A diferència de la segona setmana la calor era totalment suportable i hem anat d'excursió a Andorra, a menjar trinxat i a posar-nos en remull a Les Bains de Llo; piscines que bé es mereixen una entrada a part només per sortir d'allà feta el relax personificat. 


Que bé que van aquestes setmanes de descans ... 

2 comentaris:

sa lluna ha dit...

...i ara fins les properes, és el que hi ha, però els records no te´ls treu ningú.

Ànims nina, només és començar!

Una aferradeta.

XeXu ha dit...

Jo que només en vaig fer un parell, encara se'm van fer més curtes. Però bé, les vacances sempre són vacances. Tornes renovat. Potser no més descansat, però renovat sí.