divendres, 7 de setembre del 2012

Tornada a l'escola?

Google Images
Com que diuen que el saber no ocupa espai i a mi el tema dels idiomes em pot, aquest any torno a intentar  ser estudiant de l'EOI. Ja ho vaig aconseguir fa uns anys, amb l'anglès, i penso que és dels millors llocs on estudiar. Ara provaré sort (per segon any consecutiu) amb francès o alemany i el dia 12 a les 18:00 sabré el resultat del sorteig. És una cosa que em ve molt de gust així que creuarem els dits i esperarem a tenir sort, molta sort. 


I com que no em puc estar quieta, i feia molt temps que em rondava la idea pel cap, ahir em vaig apuntar a un curs online de fotografia! La idea feia molt temps que la tenia i és que ja és trist tenir una càmera reflex des de fa a tira i no passar de l'automàtic. I viatges i res, no passes de l'automàtic. El curs té una duració de 4 setmanes i podrem tenir accés a la plataforma online a partir del dia 12. De moment, ja he creat la meva pàgina a Flickr per poder entregar els exercicis. Que no sigui per falta de ganes! 

1 comentari:

Sergi ha dit...

Això teu és com la tornada a l'escola, al setembre, a buscar-se tot d'activitats.

Jo vaig fer alemany fa uns anys, tres cursos, i la veritat és que me'n va quedar molt poquet, a dia d'avui, poca cosa recordo. Una llàstima, però em sembla que no sabria tornar a estudiar.