dijous, 18 d’octubre de 2012

Lovely kopite

Demà el Low agafa un avió direcció Liverpool per passar el cap de setmana. I a mi, que em quedo a casa, em fa molta il·lusió. No per mi, evidentment, ni per quedar-me a casa en plan "Rodríguez" (ja veig el sofà, les crispetes i la manteta) sinó per ell que porta anys i anys esperant l'oportunitat.

I és que no serà un cap de setmana normal; toca anar a un partit, a Anfield, a The Kop .... poca broma.

Google Images

I totes les cançons que va cantant per casa (tinc els meus dubtes si ho fa perquè si o per torturar-me) les podrà cantar al camp. I el You'll Never Walk Alone en directe .... 

2 comentaris:

XeXu ha dit...

L'afició del Liverpool és llegendària, però no puc dir que sigui un equip que em desperti simpaties...

joan gasull ha dit...

nomes de veure la foto......pell de gallina, encara que preferiria un altre equip