dilluns, 15 d’octubre de 2012

No sempre encertem

Últimament tirem molt de pel·lícules i és que tenint aplicacions que n'ofereixen mil i no s'han ni de descarregar ni esperar a que carreguin és tot un luxe. Aquest cop però, ens n'haguessim pogut estalviar dues i comptant que n'hem vist tres, l'èxit ha sigut escàs. 


Les aventures de Tintín:  Primera decepció. No és dolenta i es deixa veure però em va semblar sossa com ella sola. No m'agrada el fet de que sembli una pel·lícula real, amb personatges reals i sigui una animació. O una cosa o una altra però el punt mig .... 
És d'aventures i entretinguda però no em va fer el pes. També he de dir que jo mai he sigut de Tintín però tot i així .... potser és que era l'hora de la migdiada ... en fi, per més excuses que hi busqui no l'hi trobo el punt. 





The Road: Durant tota la setmana la van estar anunciant com la gran pel·lícula de divendres a la nit i, evidentment, jo vaig estar emprenyant al Low tota la setmana dient que l'haviem de veure perquè tenia molt bona pinta. Meeeec!! Error!! 
Podria resumir tota la pel·lícula amb un llarg "prfffff" i seria la descripció ideal. 
Llarga, avorrida, sosa. Tret de dos o tres escenes impactants, la resta estas esperant que passi alguna cosa que no passa mai. 





The Grey (Infierno blanco): Grata sorpresa (no ens enganyem, amb aquest nom ...). D'aquelles que t'hi trobes i pateixes igual o més que els protagonistes.
No és una gran pel·lícula però si que millor que les dues anteriors. I Liam Neeson és Liam Neeson. A més, les vistes són espectaculars. 


1 comentari:

Enkeli ha dit...

hehe una altra que ha pensat en un tal Christian en llegir el titolet de la peli de més a sota :P