dimecres, 7 de novembre de 2012

Ara em toca a mi!

Si fa uns dies era el Low qui anava per terres angleses, ara em toca a mi. No és que no ens agradi viatjar junts, de fet, dubto que hi hagi res millor, però això de fer coses pel seu compte, també té la seva gràcia. 



Ni que ho hagués fet expressament, són les mateixes dates que l'any passat i aquest vespre agafaré un avió direcció Londres Stansted i allà m'estaran esperant, per passar 4 dies per poblets anglesos sense oblidar-nos de Londres, que també hi anirem a dir hola. 

Fins diumenge!! 

5 comentaris:

XeXu ha dit...

Ostres, crec que ja t'ho vaig intentar dir, però ja sé que s'ha de fer amb una mica de tacte... a veure, agafem aire... saps que existeixen altres països?

Anna ha dit...

@XeXu: ho sé ho sé però no puc fer que els meus amics canviin de casa!

sa lluna ha dit...

jejje...que bo!

Mem, si et ve de gust Mallorca, ja saps!!

Aferradetes!

Ariadna ha dit...

Bon viatge i fins la tornada. Ja saludaràs quan passis per sobre els nostres caps!!

joan gasull ha dit...

molt bé si necessites qui et porti la maleta en podem parlar...bon viatge