dilluns, 26 de novembre de 2012

Crumble

El crumble és i serà sempre el postre ideal que prepara la Sarah per les meves visites a terres angleses. No és que el faci bo no, és que el fa boníssim. I ho sap perquè ja m'encarrego jo de dir-li unes quaranta vegades. És més, al Febrer passat el vaig demanar de postres al nostre restaurant i no tenia res a veure. 

Aprofitant que ahir el Low estava al futbol, vaig pensar que seria el moment ideal per intentar fer-ne un (moment que he anat posposant des de fa la tira perquè ja sabia que no seria el mateix). 



Vaig triar que fós de poma i plàtan, no per res en especial si no perquè és el que tenia més a mà. Sorprenentment estic força satisfeta del resultat que, tot i no ser el mateix, estava ben bo. Acompanyat amb gelat de vainilla estava .... 

I si, avui segueixo amb la dieta .... 

2 comentaris:

joan gasull ha dit...

vols que et digui el que penso....això de que internet no es pugui tastar és una merda...venen ganes de llepar la pantalla. Ara hauré de buscar alguna cosa per treure'm el mono.
Bona setmana i bona dieta...

XeXu ha dit...

Espero que li guardessis una mica de pastís a en Low, ja que després de l'enèsima derrota han fet fora el Pochettino. I el Liverpool tampoc no va fer res de bo...