dimecres, 14 de novembre del 2012

Dedham

Sabent que l'any passat vaig tornar total i completament enamorada del poblet de Dedham, aquest any s'havia de repetir. És un poblet dins de la zona de Colchester, al nordest d'Essex i és considerat com un dels indrets amb més bells paratges del país. 


A Dedham hi vam dinar el nostre primer dia; concretament a la casa de tè The Essex RoseSi hi ha una cosa que m'encanta de les meves visites a terres angleses és que puc menjar el típic menjar British. Al contrari dels que molts pensen, hi ha plats realment boníssims i no tot queda reduit al típic fish and chips. 


Una més que espectacular "soup of the day" de bròquil i formatge stilton seguit d'un bon tall de carrot cake de postres. Espectacular. 



4 comentaris:

Sergi ha dit...

Amb la resposta de l'altre dia em vas fer pensar que jo estic a punt d'anar a Edinburgh per sisena vegada, així que no sóc tan diferent de tu. Hi vaig perquè uns molt bons amics hi viuen, i tinc tradició de celebrar l'aniversari d'ell, i per lluny que estigui sempre hi vaig. Ara, si no fos allà i fos a qualsevol altre lloc assumible, hi aniria igual. Edinburgh és una ciutat preciosa, encantadora, i si descomptes el fred, s'hi està molt bé, molt familiar. Però no li tinc cap estima especial, tret dels meus amics.

Anna ha dit...

@XeXu jo tinc moltes ganes de coneixer Edinburgh, deu ser una ciutat maquíssima :)

Garbí24 ha dit...

crec que t'has deixat algun racó....potser amb una tercera vegada

Enkeli ha dit...

No has estat a Edi??¿? és un sacrilegi! ja estàs tardant Anna! :P Dedham té molt bon pinta però! :)