dimecres, 21 de novembre de 2012

Final de saga

Tot va començar al 2009 quan, sense jo demanar-ho, em van regalar el primer llibre. Després de quatre llibres i quatre pel·lícules, ahir al vespre vam anar al cine per veure la segona part de la última entrega.  


Pocs cops diré que una pel·lícula superi un llibre però el cas d'ahir n'és un. El llibre no està malament però al ser el quart, ja es veu que va perdent tot el que tenien els tres anteriors. La pel·lícula és ... per dir-ho d'alguna manera, si encara em mossegués les ungles, no me'n quedarien! I a més a més, jo sé d'un que diu que d'aquesta saga només en salva la banda sonora però ahir no el vaig veure pas dormir. 

1 comentari:

Enkeli ha dit...

osti, la segona part de la última entrega?¿ jo es que ja he perdut el compte, diria que només n'he vist dues i pensava que aquesta era la tercera... doncs si que estic perduda! xD la primera em va agradar, la segona... em moria de riure quan el tiu que fa de llop es treia la samarreta "como quien no quiere la cosa" cada 2x3 hehe Estic pensant seriament si val la pena intentar llegir-me els 4 llibres...