divendres, 21 de desembre de 2012

Això és boicot!

No falla, cada any és el mateix .... no dic que no m'agradi eh? Aquí una és molt fan de la xocolata però ostres que saben de sobres que estic a dieta! Encara estic veient a la dona rient mentre m'ho donava .... una altra xocolata-addicta com jo. 


Encara sort que, per exemple, la primera caixeta que es veu no m'agrada ... la taronja i la xocolata per separat molt bé però quan les posen juntes ... no em fa el pes no. Espero que com aquesta n'hi hagin moltes...el Low estarà content i jo encara més, que avui ja han caigut dos bombons!! 

2 comentaris:

Enkeli ha dit...

Aquest és el teu lot de Nadal?? Nena, tot el que sigui very welcome!! A mi no me'n donen... ni festa d'empresa, ni lot, ni na... :(

Anna ha dit...

Enkeli, jo festa d'empresa tampoc n'he tingut mai mai :( quan per aquesta època tothom comença a dir que en té és una mica nye ...