diumenge, 30 de desembre de 2012

Ja sabia jo ...

Sembla mentida que ja estigui fent altre cop el balanç de l'any; el més curiós és que sempre dic que no el faré i al final ... 



El fet més important del 2012 és, sense cap dubte, el cap de setmana que el Low i jo vam passar a Londres al Febrer.  Ja no només pel que hi va passar si no perquè ja tocava que m'acompanyés en una d'aquestes escapades a terres angleses. Escapades que per cert, es van tornar a repetir al Novembre. 

El Març també va ser un mes molt bo, en que vam anar a cert concert a Barcelona i fins i tot ens vam esperar a que sortís. Malhauradament allà va sortir tothom menys ell. 

Durant aquest any també em vaig llençar a la piscina i ja fa uns sis mesos que estic intentant que les meves dents tornin al seu lloc. Sincerament, s'està fent molt pesat i llarg però com tot, arribarà el dia en que estiguin fora. 

He seguit fent cuinetes: el meu primer British Pie o cursos varis en bona companyia. També, com no podia ser d'altra manera, he descobert noves series! 

Tot i això, aquest any ha tingut alguns punts negres com que el meu disc dur extern va morir i amb ell, tota la col·lecció de pel·lícules, series i el pitjor, fotografies; per sort vam poder recopilar un altre cop la gran majoria i en més de deu anys que tinc el carnet de conduir, em va arribar la meva primera multa per excés de velocitat. 

Si tinc molt clar el punt a favor més important de l'any, també tinc molt clar quin va ser el pitjor: m'han decepcionat com mai. De tot se'n aprèn diuen ... 

I com serà el 2013? 

1 comentari:

XeXu ha dit...

Mmm... un balanç que té un estil molt semblant al meu. Faltaria valorar l'any en conjunt, i sincerament, pel que t'he anat llegint i el que llegeixo ara, trobo que no et pots queixar, que ha estat un any força bo. Si no tingués alguna desgràcia seria estrany, però el conjunt el trobo més que positiu. Així que només queda una opció per 2013: intentar superar-lo!