dijous, 6 de desembre de 2012

No està del tot malament...

Juro i perjuro que a partir de dilluns torno a agafar la dieta de forma estricta i a favor meu diré que feia la tira que no cuinava cap cosa dolça. 
Ahir a la tarda em va agafar la inspiració culinària i vaig decidir fer arròs amb llet; uns postres tiradissims de fer, que el Low em demanava feia la tira i mitja però que per una raó o una altra encara no havia fet. 
He de dir que el resultat va ser altament satisfactori i això que me'ls comparaven amb els que feia l'àvia, que això és impossible de superar. 



* Joan, sort tens de veure'ls només a través de la pantalla, això vol dir que a la bàscula no es noten!! 

4 comentaris:

XeXu ha dit...

No home, això no pot ser. Igual que el de la iaia? No m'ho crec. Ens n'hauràs d'enviar una mica per tastar-lo i jutjar...

Anna ha dit...

@XeXu jo crec que ni de lluny s'hi assemblava però almenys estava bo ;)

joan gasull ha dit...

quan tinguis nets.....el teu serà el millor...;)

Enkeli ha dit...

Et pots creure que m'acaba de venir antull d'arròs amb llet veient la teva foto?? xD i a aquestes hores... és greu! hehe