dimecres, 9 de gener de 2013

De 1.000!!

L'any passat em deuria portar molt bé perquè els Reis van venir carregadets. Algunes de les coses es ben mereixen sortir aquí així que som-hi amb la primera! 

L'últim que vaig fer recordo que va ser durant un estiu a Menorca i d'això potser en fa 7 o 8 anys. Després, per falta d'espai o trobar algun que realment em motivés em vaig dedicar a dir cada dos per tres que si en volia un, que si en tenia moltes ganes, que si ho trobava tant relaxant .... i aquest cop, els  Reis cansats de sentir-me dir el mateix em van fer cas. 


Ara no puc esperar a que arribi uns d'aquells diumenges en que no tens res més que mandra i posar-me a separar peces i colors. A més a més, aplicats que som (i poques ganes que tenim de tenir coses escapades per casa) ahir ens vam agenciar amb aquest gran invent: 




1 comentari:

joan gasull ha dit...

Bufff quina feinada....però si t'agrada, endavant