dimarts, 19 de febrer de 2013

De visita

Crec que no hi ha millor manera de començar la setmana i és que ahir, gràcies a un sorteig, el Low i jo vam poder fer una visita al vaixell de creuers Costa Pacífica. I no només visita, també un cocktail i un dinar.

Tot i els recents problemes que aquesta companyia ha tingut, jo soc proCosta. Suposo que el fet de que hagi anat a dos creuers i sempre hagi sigut amb ells hi té alguna cosa a veure. Sigui com sigui, jo no en vaig tenir cap de problema i tot va sortir rodó. 

Ascensors al hall principal

Jo sempre li deia al Low lo molt espectacular que era; que si et tracten tant bé, que si els vaixells són impresionants, que si veus tantes coses .... i ara, per fi, ho ha pogut comprovar.


Camarot

Sembla ser que ja no estic sola fent guardiola!! 

2 comentaris:

joan gasull ha dit...

aquest camarot treurà fum.......d'agraiment vull dir. Que seria de la nostre espècie si no fos per aquestes coses......

Ariadna ha dit...

Ai quins records de quan era agent de viatges. També faig fer uns quants dinars a bord de vaixells. I també dos creuers (pagats, eh!). Per mi són unes vacances d'allò més relaxants i reconfortants. Qui pugués tornar a aquells temps!