dilluns, 11 de febrer de 2013

Zero Dark Thirty

Quan un dia al cine vaig poder veure el tràiler ja la vaig posar a la llista de pel·lícules que m'agradaria veure. No sé per què va ser una d'aquelles que vaig pensar "home....". I és que no deixa de ser curiós perquè en el seu moment tampoc és que donessin massa informació i no és que estigui dient que la pel·lícula sigui una font fiable ni res per l'estil però curiositat hi havia, si. 

El Low va fer un "uhh...buff...." però per sort, va llegir una crítica bona així que no vaig haver de fer massa presió. 10 punts! 

Divendres a la nit, sofà, manteta i pel·lícula. I va acabar sent una grata sorpresa perquè la pel·lícula és bona. No són dues hores i mitja de partida de Call of Duty i t'hi trobes, allà a les fosques amb les ulleres de visió nocturna buscant. I trobar el troben.