dimecres, 17 d’abril de 2013

Durant una tarda ...

... es pot passar pel supermercat a comprar quatre coses; es pot treure la pols, passar l'aspirador i fregar (en moments com aquests és quan em dic a mi mateixa que no m'he de queixar per tenir un pis petit); es pot collir la roba i posar una rentadora; es pot preparar el llit de la visita de terres angleses que arriba demà per quedar-se fins diumenge (can't wait!) i a més a més es pot preparar un pastís de poma i nous que ahir vaig veure pel mon blogueril i vaig pensar que havia d'estar boníssim.


Arribo a saber que és tan fàcil i no m'ho penso dues vegades!! Després de sopar tocarà tastar .... 

3 comentaris:

joan gasull ha dit...

Bona pinta en té, ara falta el tast. Molta feina i ben feta.

pons007 ha dit...

hauries de fer alguna cosa amb el look & feel dels enllaços perquè son invisibles fins que no hi passes el ratolí per sobre i una mica més i em quedo sense saber on es la recepta del pastís!

Enkeli ha dit...

Mm quina pinta Anna! I per cert, collons si que et cundeixen a tu les tardes! m'hauràs de passar la recepta, la d'exprimir el temps al màxim i va, ja posats la de la tarta de poma :)