dijous, 11 d’abril de 2013

Una de nova!

Ja fa temps vaig decidir que, de moment, no més series. En segueixo proutes com per, de tant en tant, tenir certs problemes per portar-les al dia. I encara que algun cop he dit que esperaré per fer marató, quan hi ha un capítol s'ha de veure. 
Ja fa uns mesos que va ser el final finalissim de dues (Fringe i Private Practice) així que no tinc cap remordiment al dir que, des d'aquest cap de setmana, en tinc una de nova: The Carrie Diaries


Si fos una sèrie qualsevol no sé jo si hagués picat però al ser el que se suposa anys anteriors a Sex and the City ja tenia una mica de curiositat. I és que aquesta segona, si no l'he vist tres cops no l'he vist cap. Això si, tinc un problema amb el que m'arriba a agradar l'accent americà perquè ni temps de llegir els subtítols tinc! 

1 comentari:

joan gasull ha dit...

doncs així acabaràs afinant les orelles al vocabulari yanki i amb bon gust de boca