dilluns, 13 de maig del 2013

50 Sombras de Grey

Si, vaig ben picar. I no, no m'ha agradat. Aquest ha estat el primer d'aquest tipus que he llegit i practicament puc assegurar que serà l'últim. No dic jo que no hi pugui haver persones que s'ho passin pipa peeeerò jo no en soc una d'elles ... 



He de reconèixer però, que el primer de la trilogia té la seva gràcia, que certs moments poden fer ... calor; però repetir i repetir i repetir fins la sacietat el mateix ... home ... no hi veig massa la gràcia. 

El segon llibre ja es fa pesadet pesadet i el tercer, senyores i senyors, he anat saltant pàgines i llegint només diàlegs. Si és una trilogia s'ha de llegir la trilogia però com ha costat! 

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Sovint les campanyes de marquèting fan molt de mal, és curiós com no havent llegit cap crítica bona s'hagin venut tants exemplars, a casa per sort no ha entrat en grey

Ariadna ha dit...

Doncs jo l'he demanat a la biblio. A veure quan arribi què em sembla.

Alize ha dit...

Yo también los he leído, también han sido los primeros de este tipo que leía y tampoco me entusiasmaron... Creo que son para pasar el rato sin más.
Besotes!

Aniinthesky ha dit...

Yo sólo conseguí leer el primero!!! HORROR muerte y destrucción total xDD

Mi aporte en el blog fue un artículo dedicado a 50 sombras de Grey donde me quedo muy a gusto tanto con la trilogía como con el prototipo de lectoras jajaja. Lo dejo para hacer spam xDD

Un besoteeee