dilluns, 17 de juny de 2013

El dia que vaig dormir a Upton Park

Que la meva cara canvia a felicitat extrema cada cop que trepitjo terres angleses no és cap novetat; que torno com nova, tampoc. Ha sigut un d'aquells caps de setmana molt awesome.

Aquí una servidora no va saber a quin hotel anava fins que vam creuar la porta del pàrquing amb el cotxe. Al principi vaig pensar que era per la mateixa zona de l'estadi del West Ham United FC pel tema de veure Upton Park a les senyals dels carrers; després, que era al mateix carrer ...



... i després em vaig quedar tal com així: 


I és que quan has perdut el compte dels cops que has vist la pel·lícula Green Street, quan te l'has empassat en anglès i en castellà, quan has vist la segona part tot i ser infumable i quan evidentment tens certa simpatia per l'equip de futbol. Quan tens tot això i et trobes dormint en una llotja convertida en habitació .... 


Et-mors. Practicament literal. En fi, frikades que fan feliç a una. 

3 comentaris:

low ha dit...

Espectacular poder dormir en un estadi de la premier... encara que sigui el del West Ham ;)Enveja es poc.

XeXu ha dit...

Realment, sou molt estranys, eh? De veritat us fa feliços dormir en un camp de futbol? Ostres, mira que sóc futbolero, però se m'acudeixen uns quants llocs que em farien més gràcia... ei, però que cadascú dorm on vol, eh!

joan gasull ha dit...

Un lloc així és per no dormir.....o almenys no molt.....:-)