dimarts, 16 de juliol de 2013

Saturació

M'estic saturant. Així, tal com sona. I mira que intento no fer-ho eh? pensar en el cap de setmana, en les vacances, ... però res, no funciona. És el que passa quan es tenen 1.000 camps oberts i cap de tancat; de fet potser no són mil però més de 10 si i això per mi ja és massa. Tant difícil és que cadascú faci el que ha de fer? Sembla que si ... i és que últimament no paro de recordar aquella classe d'economia quan ens van explicar la capacitat de carrega ... era aplicada al turisme però pel cas, també es pot aplicar a la persona. A la meva persona. 

He arribat a tal punt que no se'm pot demanar res perquè no ho faré. No sóc una ONG i les meves neurones tenen un límit. 

I a sobre aquesta calor ... aggg!! 

1 comentari:

Ariadna ha dit...

Quan estic desbordada de coses pendents de fer, faig una llista de prioritats i urgències. A mi em va força bé per organitzar-me. Potser a tu també. Qui sap.
No t'angoixis més del compte, no paga la pena.
Ptns.