dimecres, 28 d’agost del 2013

Z de zZzZz

I amb la passada ja són tres les nits que a la una encara tinc els dos ulls oberts com plats. I no ho entenc perquè sonant el despertador a les set del matí i amb el que ja de per si m'agrada dormir, no semblo jo. 
Després de tres nits amb certs problemes per dormir puc afirmar que: 
  • Com més miro el rellotge més m'estresso al veure que cada cop és més tard i que la son de l'endemà serà maca. 
  • Quan intento evitar pensar en com de ràpid s'està fent massa tard, començo a pensar en altres coses que no hauria. Basicament perquè els problemes hi seran igualment l'endemà (desgraciadament) així que més val que em dediqui a comptar ovelletes o similars.
Google Images

En fi, que gracies a tres nits amb certs problemes per dormir surten aquestes entrades tant elaborades. No m'ho tingueu en compte. 

3 comentaris:

Sergi ha dit...

És clar, a mi em costa entendre el problema perquè a la una de la nit el més normal és que ni tan sols m'hagi acostat al llit! I habitualment el despertador també sonava a les 7h, ara ja no, però em segueixo llevant igualment molt d'hora, cosa dels costums.

Garbí24 ha dit...

doncs molta tranquil·litat i pocs nervis, veuràs que la son arriba.
Veus que fàcil.....de dir.

Anònim ha dit...

Quan em costa dormir, em poso a llegir, com a mínim així no miro l'hora xD