dissabte, 4 de gener de 2014

Ramen Ramen Ramen

Una de les coses que em tenien una mica "preocupada" abans d'anar a Japó era el menjar. A Barcelona podem anar sovint al japonès i és tant fàcil com no demanar el que no t'agrada però a Japó ... si a la gran majoria de llocs tant és que parlis anglès o català que t'entenen igual de malament ... Per sort no hi va haver cap problema (només un dia, que vam anar a un rotatori i la meva cara era un poema...això no, això tampoc ... no, això tampoc ... tinc gana...). A Japó vaig descobrir els bentos, el katsudon, el miso i el ramen. Entre d'altres.

Dinar a Kamakura

Després tornes a Barcelona i et fa por tornar al japonès de sempre però al final hi vas mentalitzat que poc té a veure el menjar que tenen allà amb el que suposadament fan aquí. No és que sigui pitjor, ni diferent .. és que directament no té res a veure. No és el mateix

Fins que en un dia d'aquells de com trobo a faltar Japó et dóna per escriure "ramen Barcelona" a Google i OH! Ahir a la nit vam descobrir el restaurant Ramen-ya Hiro (c/ Girona 167, Barcelona). La veritat és que hi voliem anar al migdia però la cua que hi havia no era compatible amb l'hora que tancaven la cuina així que a la nit hi vam tornar i, després de fer una hora de cua (val la pena fer-ne fins i tot dues) vam poder tastar el famós ramen. Si dic que si no mires els occidentals de les taules del costat sembla que estiguis a Japó de lo bo que arriba a estar, em sembla que ja ho dic tot. Espectacular. 

Gyozas, miso ramen i mochi de maduixa!

1 comentari:

Patri - Puppycake ha dit...

Holaaa!
Aii quina gana les fotus *-* Segur que vau descobir molts plats interessnants al Japó! Però la veritat és que comptem amb restaurants bastant bons a Barcelona! Encara que jo no sé on paren... xD jaja
He anat al Sushi-ya i he vist Udons, però m'agradaria provar aquest que dius, que no es la primera vegada que escolto que està genial ^^
També et recomano el Usagui! Si encara no has anat, és una teteria on fan dolços i tes japonesos, diuen que està molt bé~ Jo el tinc pendent.

Que tinguis un bon any, per cert!!

Petooons ^^