dimecres, 15 de gener de 2014

Wilt

De Tom Sharpe, és el primer llibre que llegeixo durant aquest 2014 i és que no hi ha res com anar a la feina en tren (i per pròpia voluntat eh? que no tinc el cotxe al taller) com per aprofitar els deu minuts d'anada i deu de tornada per anar llegint. 

És un llibre que al principi em va costar; és allò que dius ui .... que fa gràcia però que no en fa. Que no saps per on et sortirà. Després vas coneixent als personatges, veus el panorama, ... al final, vulguis o no, no pots més que sentir certa compassió pel pobre Wilt. Pobre!! que ha de viure amb l'Eva. Santa paciència; mai millor dit. 

I ara, fent el xafarder he vist que la saga continua amb títols com "Les tribulacions de Wilt" o "Ànims, Wilt" així que no descarto continuar quan la meva llista de llibres d'espera disminueixi. 

5 comentaris:

XeXu ha dit...

El vaig llegir fa un parell d'anys i em vaig quedar a la fase que tu descrius com a inicial, no sabia si em feia gràcia o no i no vaig acabar entrant en la història. Al final em va avorrir, però penso que vaig ser injust amb ell, així que més que llegir alguna seqüela, potser que el torni a llegir algun dia.

pons007 ha dit...

També l'he llegit i realment es tal com dius. Fa gràcia però no fa gràcia. Però al final agrada. Però tampoc molt. En el meu cas lo just per dubtar si continuar amb els seus altres llibres. Però vaig acabar decidint que no.

Patri - Puppycake ha dit...

A mi també m'agrada molt llegir durant els trajectes cap a la uni o qualsevol lloc que requereixi temps ^^
No havia escoltat mai a parlar d'aquest llibre, ara em pica la curiositat!

Per cert! T'he donat un premi al meu blog :D No cal que ho facis si no et vé de gust, però era perque ho sapiguèssis~

Que vagi bé el cap de setmana!

pons007 ha dit...

Avui el meu bloc compleix 8 anys i faries que fos el bloc més feliç de la catosfera si et passessis a felicitar-lo, moltes gràcies!

Alize ha dit...

A mí también me costó al principio el libro, estuvo a punto de dejarlo... pero le di una oportunidad y también terminó gustándome. Eso sí, no he continuado la saga... jejeje
Besotes!!