dimecres, 19 de febrer de 2014

El dia que el meu PC va dir "fins aquí"

Són coses que passen, ja tenia els seus anys (del 2008), això mai se sap, bla bla bla ... sigui com sigui, m'havia de passar a mi i no podia ser en pitjor moment. I és que quan el dia anterior tot funciona perfectament no m'entra al cap com ahir va decidir que ja no treballava més. Així, sense avisar. Això no es fa!! 

I si, tenia un petit backup de tot menys de l'àlbum de fotos que, durant mesos, m'he estat currant del viatge a Japó. A la còpia de seguretat hi ha fins la pàgina 35 i abans d'ahir ja estava fent la 100 i pico. Sense comentaris

Treu la ram, proba aquí, posa el CD de Windows, fes un drama èpic, .... res va funcionar. I suposo que res funcionarà. En fi ... nens, nenes, feu copies de seguretat cada 10 minuts. 

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Hi ha informàtics experts en recuperar dades d'ordinadors que han deixat de funcionar, però suposo que ja heu considerat aquesta opció. De totes maneres, em sembla que cobren força. No solc fer còpies de seguretat gaire sovint i em sembla que algun dia ho pagaré...

kira permanyer ha dit...

tens raó, tots ho sabem... ningu o molts pocs o fan. Es una autèntica putada...

joan gasull ha dit...

Quan surt aquesta pantalla blava el cos se'ns glaça......i pensem en els backup...Que sigui lleu