dijous, 20 de febrer de 2014

Have a good meal

Després de repetits viatges a terres angleses si, puc afirmar que s'hi menja molt més i molt millor que el típic fish and chips (que també en vam menjar, tot sigui dit). I he de dir que sense certa ajuda segur que no hagués conegut ni la meitat de plats. 

Aquells dies que el Low i jo vam estar per Londres em vaig encarregar d'ensenyar al menda la diferència entre el fish and chips i la resta ... (encara sort que vam caminar com mai perquè light, el que es diu light, la dieta British no és).

1. Sunday roast 2. Fish & Chips 3. Sheperd's pie i  Steak and kidney pudding
4. Steak and ale pie 5. Sausages and mash 

He de reconèixer que pateixo certa addicció als British pies en la gran majoria de les seves varietats (al de kidney no, gracies). 

I no només això, que amb l'excusa del meu aniversari també van caure alguns postres ... 

Blackberry, Apple and Hazelnut Crumble

Les compres que vam fer a Marks & Spencer per esmorzar i sopar a casa el dia següent tampoc cal que les posi ...  

** Preparar aquesta entrada quan és practicament l'hora de dinar no ha sigut bona idea no .... 

3 comentaris:

XeXu ha dit...

A veure, anem a diferenciar. Ja saps que jo també em passo la vida viatjant a Edimburg i la dieta no difereix gaire de l'anglesa, pel que estic veient. Que no tot és fish and chips és cert, però no es pot dir que tinguin una gran varietat de plats, ni que aquests siguin especialment elaborats. Siguem francs, aquí mateix els passem la mà per la cara. Una altra cosa és que ens agradi o no? Personalment en gaudeixo, aquells Sunday Roasts, els All Day Breackfast i fins i tot, si m'apures, els Gammon Steacks. M'ho menjo molt de gust perquè sóc un animal, però no deixen de ser trossos de carn amb puré de patata i salseta, poca cosa més. Repeteixo, ens pot agradar, que a mi m'agrada, però no guanyaran premis de cuina aquesta gent precisament...

Anna ha dit...

XeXu, guarda les tropes xD En cap moment he dit que el menjar d'allà sigui millor que el d'aquí, ni molt menys! El pa amb tomàquet que sopem alguns divendres està que ni t'explico i del fricandó ni en parlem.

Només dic que moooolta gent es pensa que només hi ha fish & chips i meeeec! error! Hi ha més coses i a més a més molt bones :)

pons007 ha dit...

Si per alguna cosa son famoses les terres britàniques es per la seva gran gastronomia... si es clar... i pel seu clima asolellat...