divendres, 16 de maig de 2014

Les Gorges de la Fou

Diumenge passat, aprofitant que el Low tenia l'agenda fubtolera a tope, una servidora va decidir anar d'excursió amb els meus pares. Qualsevol podria dir que ja que et porten i et paguen el dinar, llevar-se a les 6:30 un diumenge no fa mal però ... en fa. 


Situades a 185km de Barcelona, a 1km del poblet d'Arles-sur-Tech, són les més estretes del món. El recorregut és de 1.5Km d'anada i el mateix de tornada i com que hi vam arribat molt aviat (allò de si et lleves ben d'hora ben d'hora ...) vam poder fer el recorregut d'anada sols; en canvi, el de tornada ja ens trobàvem amb més gent, que no es que molestin però si que es perd l'encant aquell d'estar més sol que la una a un caminet estret, amb el riu que passa per sota, ...  


























Sobre el camí d'anada i tornada dir també que si a l'anada podia anar tant tranquil·la observant les vistes, a la tornada feina vaig tenir de no trencar-me les cames. Si, les dues. No entenc com podia arribar a patinar tant si a l'anada no havia tingut cap problema. I si, vaig tornar a casa amb el cul adolorit

5 comentaris:

XeXu ha dit...

Sembla un lloc espectacular! No el coneixia, he anat a mirar on és, em sembla un lloc fantàstic per una escapada de cap de setmana. Apuntat queda.

pons007 ha dit...

Si, quan era petit hi vaig anar-hi! Segur que ara les han estret una mica més perquè no les recordo tan estretes, potser com que era més petit tampoc ho veia tan estret xD

Patri B. ha dit...

Què maco el lloc!
No el coneixia, però passar el dia allà segur que deu anar super bé per desconnectar ^^

Matinar sempre costa, però quan vas a un lloc que t'agrada fa que somriguis, oi? :D

Que passis una bona setmana!

joan gasull ha dit...

Dues vegades a punt d'anar-hi però encara no han caigut. No tardaran.
Espero que en Low tractés bé la teva part adolorida.. :-)

Anònim ha dit...

Ja t'ho vaig dir per IG, jo hi vaig anar ahir! Nena cada cop penso més sovint que ens seguim la pista, jijiji! El lloc impressionant però vaig trobar que el preu era una mica elevat... Val la pena anar-hi, això sí!!!