dilluns, 9 de juny de 2014

12 anys d'esclavitud

Des que la feien al cine que tenia ganes de veure-la i ahir, tarda de diumenge avorrida post planxar una quantitat industrial de roba, va caure. 

La pel·lícula està basada en la vida de Solomon Northup (1853) que va passar de ser un home negre lliure a ser segrestat i venut com esclau

Em va agradar, és bona i té alguns moments que no saps on mirar peeeerò no sé jo si tant com per guanyar l'Oscar a la millor pel·lícula. Suposo que la comparo amb guanyadores d'altres anys i dius ai ... però no deixa de ser una bona pel·lícula. Ara que, si en comptes de durar 129 minuts en durés 100 potser seria diferent ... 

1 comentari:

Ariadna ha dit...

Jo també la vaig trobar un pèl llarga, fins i tot lenta algunes estones.
No sé si és peli de merèixer Oscars o no. No tinc prou criteri ni memòria per comparar. Només sé que em va semblar una bona peli, xò tampoc un peliculón.