dimarts, 17 de juny de 2014

Maleficent 3D



Estan per terres angleses va tocar sessió de cine. Entrava al cine Odèon de Colchester un pèl acollonida per ser pel·lícula en anglès (òbviament) i sense subtítols però quan vaig sortir no podia estar més encantada.

Malèfica és la versió fosca de la Bella Dorment. Explica la mateixa història però des del punt de vista de la bruixa malvada

No sóc especialment fan d'Angelina Jolie, de fet crec que només he vist un parell de pel·lícules on hi apareix però almenys en aquesta borda el paper totalment. És espectacular


2 comentaris:

Patri B. ha dit...

Jo la vaig veure fa dues setmanes i tot i que no em van gaire les pelis més aviat "fosques", em va encantar com van fer els paisatges de muntanya i els personatges fantàstics! Com les fades, animals, etc. Era molt bonic de veure, i a més l'Angelina s'adapta super bé al paper, li senta bé :)

mala_persona ha dit...

Jo la vaig veure també, i em sembla que no sé gaire de què va la trama perquè només vaig estar pendent del maquillatge i la caracterització de l’Angelina… és que el trobava perfectes!