dijous, 17 de juliol de 2014

Mistaken for Strangers

Suposo que la culpa no és de la pel·lícula en si, si no meva per mirar una cosa basada en un grup que ni em va ni em ve. D'entre totes, m'agrada una cançó; una

Però és clar, quan em va venir el Low tot emocionat dient que ja tenia "la pel·lícula del germà de The National", qualsevol diu res. Ulls que li faltaven ahir a la nit quan la vam mirar. 

Suposo que si t'agrada el grup doncs té la seva gràcia això de veure el tour des de dins; té moments simpàtics ... però que el germà en qüestió tingui la mateixa personalitat (per no dir intel·ligència) que Zach Galifianakis a Resacón ... Si fins i tot s'assemblen físicament!  

Res tu, que The National no estàn fets per mi .... (i ara acabo de posar a ou que un que jo em se digui que no està feta la mel ....).