dimecres, 30 de juliol del 2014

True Detective

Tota una devoradora de series com jo no podia deixar escapar-ne una de la que tothom en parla, tothom en diu meravelles, que si és tant bona, que si només té vuit capítols, que si té un 9.5 a iMDB (això no m'ho va dir ningú, ho vaig veure jo), ... i si, després de veure-la en menys d'una setmana puc dir que True Detective és molt bona. Fins i tot la cançó de la intro m'ha acabat agradant! 


Woody Harrleson i Matthew McConaughey fan uns senyors papers; sobretot el segon, que és per caure de cul. Ambientada a Louisiana i és lúgubre a més no poder. En certa manera m'ha recordat una mica l'ambient de True Blood, almenys a les primeres temporades (perquè després la vaig abandonar vilment). Amèrica profunda. 

Té un guió espectacular però reconec que en algunes filosofades ... m'hi he perdut. 

La cosa és que tot i tenir només vuit capítols, el primer fa dormir ... i el segon també. Amb el tercer et comences a emocionar i amb el quart ja l'has liat perquè no pots esperar a veure el final que,  a diferència d'algunes crítiques que he llegit, a mi em va agradar.

2 comentaris:

Sergi ha dit...

L'he vista fa poc i en general està bé. McConaughey fa bé el paper de mig tarat, però el Harrelson no m'agrada, la seva cara fa que no m'agradin els papers que fa, té cara de cabronàs i em resultà insuportable allò que fa amb la boca tothora, que suposo que és algun defecte muscular. Penso que manté bé l'interès durant els 8 capítols, i les filosofades cansen, però no cal escoltar-les, són només per dibuixar el personatge. Esperarem a futures temporades, però he sentit que canvien els protes a cadascuna, no? No en tinc ni idea, parlo d'oïdes.

mala_persona ha dit...

Després d'haver vist la quarta de Juego de Tronos, la tercera de Homeland,Mad Men, acabar amb Breaking Bad, Lost, començar la segona de Under the Dome i enganxar-me a Orange is the New Black... aquesta és la propera!