dilluns, 28 de juliol de 2014

Un dilluns d'aquells ....


... que les hores a la feina no passen, que el tio de l'agencia de viatges (a menys d'una setmana per marxar) encara no té la feina feta, que un tio es salta un ceda i quan el pito m'esbronca dient que si no l'he vist ... jo t'he vist mongol però és que tu tens un ceda!, que em foten la plaça de pàrquing i jo he de practicament encongir el cotxe perquè entri, ... en fi, un dia d'aquells que dius maaaaco maaaaco. I  a sobre és dilluns. I espera, que no són ni les sis!

3 comentaris:

Mae ha dit...

Au ànim, ja et queda menys de dilluns, Salut!

XeXu ha dit...

Què, ja s'han acabat els 100 happy days, oi? Ho sento si no entenc res, però si una cosa no em defineix és ser flower power.

pons007 ha dit...

i ara em diràs que al vespre et vas mullar perquè no portaves paraigües xD