dimarts, 23 de setembre del 2014

Les activitats

Encara no fa un any que vaig assíduament al gimnàs. Assíduament vol dir que, menys comptades ocasions de força major, hi vaig mínim dos cops per setmana. 

Una de les coses que no m'agradava de la gran majoria (almenys quan jo en buscava) era que havies de pagar una base i a part, l'activitat que tu volguessis fer. I si m'apunto a fer una activitat i després resulta que em sembla un nyap? 

Fins que vaig trobar al que actualment vaig que per una quota mensual (i no massa alta) puc anar-hi els dies que vulgui, els cops que vulgui i a les activitats que vulgui. I com que basicament puc fer el que em roti, ja n'he provat algunes: 

  • Pilates: Al principi em feia molta gràcia i hi vaig anar un parell o tres de mesos seguits però de cop em va començar a semblar avorrit i pesat. També va coincidir amb l'inici de la calor, que fos una classe molt petita amb vistes a la piscina i que al tio ni li donés la santa gana de posar una mica de ventilació. Per no dir que el rang d'edat de les assistents és aquell típic d'arribo la última però em poso la primera i similars. 
  • Tonificació: M'encanta. A la primera classe volíem sortir corrents perquè esperàvem algo més tranqui però he descobert que com més destroyer, més satisfacció. Aquesta és un must de cada setmana.
  • Esteps: Hola em dic Anna i soc patosa. Que no que no, que l'activitat està molt bé i m'agrada però quan portes 3 passos, te'n diu 3 més i els has d'ajuntar amb els 10 del principi ... jo em perdo. I si em perdo m'estresso i miro l'hora i només han passat 10 minuts. Socorro!! 
  • Willpower: Pseeeeee. És una barreja de pilates i yoga en versió "l'endemà feina tinc per moure'm". Està bé però no m'acaba de. A més, és just després de tonificació i fer-ne dues seguides ... Em fa certa gràcia que et facin anar vestida de negra de dalt a baix.
  • GAC radical: Amb aquesta em vaig estrenar ahir i com bé el seu nom indica és .... radical. Em fan mal tots i cada un dels músculs de coll en avall peeeeerò la setmana que ve hi torno. 
N'hi ha algunes que no les he provat ni ho faré perquè ja de per si no em motiven però abans no acabi l'any n'hi ha un parell o tres més que cauran. La satisfacció és directament proporcional al grau de cansament quan arribo a casa. 



2 comentaris:

Anònim ha dit...

sempre classes dirigides? lo d'anar al teu aire fent el que et dona la gana no fa per tu?

Anna ha dit...

pons007 no sempre, vaig alternant amb la sala de fitness però últimament se'm fa més entretingut el tema dirigit.