dimarts, 30 de setembre de 2014

No està malament ...

A principis de mes em feia una de les meves llistetes de coses pendents i avui que estem a dia 30 toca mirar què he fet i què no.

  • Tornar al gimnàs He aconseguit anar-hi mínim dos cops per setmana i a més començar classes dirigides una mica destroyers. 
  • Llegir Sunset Park, de Paul Auster. Començat però no acabat. Odio profundament deixar un llibre a mitges però si quan et poses al llit no passes de dues pàgines i durant el dia no pares ... Ara ja sé el final perquè dissabte vam anar al teatre així que bueno .... 
  • Posar-me amb l'àlbum de les vacances. Pels pèls, ho reconec. M'hi volia posar molt abans però no va ser fins ahir que el vaig enganxar per banda. 
  • Per sort puc dir que toca planejar futures escapadesNi totes les que voldria ni totes les necessaries però almenys una si. 

2 comentaris:

XeXu ha dit...

Em sorprèn realment que puguis tatxar coses de la llista, tret de la última, si et passes la vida planejant 'futures escapades'! No pares, eh!

pons007 ha dit...

Si un llibre no t’enganxa el pots deixar no passa res, no es cap delicte, el Tribunal Constitucional no et condemnarà (o si, mai se sap). Res més terapèutic que deixar un llibre que no t’agrada, et treus literalment un pes de sobre. Si ets cruel fins hi tot en pots fer ostentació com jo.