dilluns, 1 de setembre del 2014

Setembre

És el mes de posar-se les piles ... o em reactivo o malament. La dues últimes setmanes d'Agost han sigut una col·lecció de problemes varis així que més em val espavilar i no fer l'intent d'hivernar. Que ganes no me'n falten però ... 

Aquesta mes toca: 

  • Tornar al gimnàs. He passat d'anar-hi mínim dos cops per setmana a no posar-hi un peu en tot l'Agost. Més em val desfer-me dels quilos que he guanyat abans no arribi Nadal i es comencin a acumular. 
  • Llegir Sunset Park, de Paul Auster. Ahir vam comprar dues entrades per veure'n l'adaptació al teatre a finals de mes i lo seu seria llegir abans el llibre, cosa que el Low ja ha fet. 
  • Posar-me amb l'àlbum de les vacances. Després d'haver fet el de Japó, qualsevol cosa em sembla fàcil i ràpida. Serà un plis plas! 
  • Per sort puc dir que toca planejar futures escapades. Hola som uns culs inquiets. 

A veure a finals de mes .... 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ui quanta feina a fer! jo de moment em plantejo intentar sortir de la depressió post-vacances. Ara si em disculpes vaig a seguir plorant en un racó de la oficina...