dilluns, 10 de novembre de 2014

9N

Sembla que avui la gran majoria de blogs parlem del mateix però com per no fer-ho! Espectacular; va ser un dia espectacular

Em va agradar arribar a quarts de deu al lloc on em tocava votar i veure una cua llarguissima (en part també deguda a que tothom s'havia de fer la foto de rigor votant), veure avis que estic segura que no surten més de dos cops l'any de casa anant a votar, veure que el grau de participació va ser altíssim, que no hi va haver incidents (jo dec ser molt catastrofista perquè n'esperava més d'un), veure que encara que no ens deixin fer, nosaltres fem. 



No em va agradar veure com hi va haver gent que van passar de tot; no per anar a votar s'havia de votar Sí Sí, també es podia votar Sí No o fins i tot el No .... però res, a casa. Jo proposo que si en algún moment aquells de Madrid ens deixen votar, aquests que s'han quedat a casa s'hi tornin a quedar. 

Clar que .... i ara què? 

3 comentaris:

pons007 ha dit...

Realment la participació no va ser excessivament alta, es calcula que no va arribar al 36%

XeXu ha dit...

Un cúmul de sensacions durant tot el dia, i mil imatges per recordar. No crec que ens deixin mai fer un referèndum per les bones, per tant, sempre hi haurà campanya de 'no votis', en comptes de 'no'. Només ens queda sortida de fer-ho oficial, amb unes eleccions, però encara ens queda treballar molt, convèncer més gent. Ja no n'hi ha prou amb la campanya que ens està fent Rajoy i els seus ministres, caldrà que nosaltres també en fem.

joan gasull ha dit...

hem fet un pas gran, molt gran, però només ha estat el primer